15%
rabatt

Gjestal Garn

Lothepus Ravn Jakke GD-07-04

Legg i ønskelisten
FRA 1025,-
FRA 872,-
Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket... les mer
Størrelse
Antall
Oppskrift: Sendes alltid ut på e-post (i din ordrebekreftelse)
Informasjon

Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse gitt at oppgitte mål og strikkefasthet overholdes. . Knapper og annet tilbehør må kjøpes separat

DESIGN
LOTHEPUS by House of Yarn

GARN
RUBIN SUPERWASH (100 % ren ny superwashull)
50 gram = ca 100 meter

STØRRELSER
XS (S) M (L) XL (XXL) XXXL
NB! Se PLAGGETS MÅL, og finn riktig størrelse

PLAGGETS MÅL
Overvidde ca 94 (101) 108 (115) 123 (130) 141 cm
Hel lengde målt midt bak ca 64 (66) 68 (70) 72 (74) 76 cm
Ermelengde ca 53 cm

GARNFORBRUK
Farge 1:   14 (15) 16 (17) 19 (20) 22 nøster
Farge 2:   1 (1) 2 (2) 2 (2) 2 nøster
Farge 3:   1 nøste alle størrelser
Farge 4:   1 nøste alle størrelser
Farge 5:   1 nøste alle størrelser
Farge 6:   1 nøste alle størrelser
Farge 7:   1 nøste alle størrelser

FARGER
Farge 1: Svart 401
Farge 2: Hvit 402
Farge 3: Rød 404
Farge 4: Oransje 502
Farge 5: Gul 458
Farge 6: Lys denim 437
Farge 7: Blå 432

PINNEFORSLAG
Stor og liten rundp og strømpep nr 3,5 og 4

EKSTRA TILBEHØR
7 knapper (OBS! Medfølger ikke i strikkepakken, må kjøpes separat!)

STRIKKEFASTHET
22 m x 28 omganger glattstrikk og mønster på p nr 4 = 10 x 10 cm

TEKNIKKER BRUKT / TYPE FELLING /  STRIKKERETNING
Glattstrikk, mønsterstrikk med flere fager, rett, vrang. Plagget strikkes rundt nedenfra og opp med oppklippsmasker og montering med symaskin tilslutt. Vanskelighetsgrad ; Øvet
Anmeldelser
Copyright ® 2023 All rights reserved Levert av frontsoftware.no