Dale - Ethel Babysett Pudderrosa 414-02

Til Hentesett

Dale - Ethel Babysett Pudderrosa 414-02

410.-  KR

Ethel Babysett Pudderrosa

DESIGN Dale Garn

GARN BRUKT I DENNE OPPSKRIFTEN: 
BABY ULL 100 % superwash merino, 50 gram = ca 165 meter

STØRRELSER
Jakke og sparkebukse 0 (3) 6 (9) 12 mnd
Kyse 0-3 (6-9) 12 mnd
Sokker 0 (3) 6-9 (12) mnd

PLAGGETS MÅL
Jakke
Overvidde ca 46 (49) 53 (56) 61 cm
Hel lengde ca 27 (29) 31 (33) 35 cm
Ermelengde ca 15 (16) 17 (18) 19 cm
Sparkebukse
Overvidde ca 43 (46) 51 (54) 57 cm
Hel lengde uten ben ca 29,5 (31) 2,5 (35) 37,5 cm
Benlengde ca 16 (17) 21 (24) 27 cm

GARNFORBRUK
Jakke 2 (3) 3 (4) 4 nøster
Sparkebukse 3 (3) 3 (4) 5 nøster
Kyse 1 nøste alle størrelser
Sokker 1 nøste alle størrelser
Hele settet 5 (6) 7 (8) 9 nøster

FARGE Pudderrosa 8525

PINNEFORSLAG
Stor og liten rundp og strømpep nr 2,5 og 3

EKSTRA TILBEHØR (OBS! Følger ikke med i strikkepakken, må kjøpes separat!)
Jakke 6 (6) 7 (7) 7 knapper
Bukse 4 knapper

STRIKKEFASTHET
28 m mønster (lett utstrakt) eller glattstrikk på p nr 3 = 10 cm

Anmeldelser