Oppdatert kl 23.10 06.12.17
Forstår litt frustrasjon, skal love dere at det har vi også hatt mye av. Siste oppdatering rundt situasjonen er at "kommandosentralen og et plottebord" som styrer alle containerne til Postnord sluttet å fynke Black Friday helgen. Dette plottebordet forteller postnord hvor alle deres containere er og hvor de skal samt innhold. Postnord måtte fysisk rundt på sin adresse å sjekke innholdet i alle deres containere og dette tok ekstra lang tid. Dette gjorde at pakken gjerne heller ikke hadde noen sporing bare "Edi overføring" - Dette gjaldt særlig varebrev pakkene som leveres direkte hjem i postkassen. (da de først sorteres i Oslo) Postnord har nå lokalisert alle pakkene og alt så vidt meg bekjent skal nå være sortert gjennom sentralen og ute hos kundene allerede (eller straks) Problemene til Postnord er nå på direktørens kontor for å finne løsning så dette ikke skal skje igjen. Vi som bruker Postnord har dessverre her blitt skadelidende. Vi beklager så mye, men håper på forståelse at det er litt utenfor vår kontroll. Mvh Eirik Fuglestad, Daglig leder Strikkemekka.no
Oppdatert 04.12.2017 kl 12.45
Venter du på ordren din fra Black Friday uka?
Postnord har store utfordringer og lengre leveringstid enn vanlig. De har også sendt noen containere til feil by som har gjort at enkelte pakker ikke har noen ny status enn at den er sendt fra oss.
De jobber på spreng og disse pakkene vil få ny status i løpet av kort tid. Ingen pakker er forsvunnet og alt er lokalisert selvom pakken ikke har noen ny sporing status.Vi beklager ulempene og håper pakken din er fremme i løpet av få dager. Det er ikke nødvendig å kontakte oss for å høre hvor pakken din er. Du vil få oppdatering fra Postnord når pakken er klar til henting
Beklager så mye for den ekstra leveringstiden som følge av Black Friday og ekstreme volumer.
|