Strikkemekka - Manila Genser

Til Gensere

Strikkemekka - Manila Genser

564.-  KR

Manila Genser er en lett oversized modell, strikket i dobbel tråd : en tråd Dreamline Air og en tråd Dreamline Soul fra Du Store Alpakka. Genseren har båthals, isatte ermer og et delikat bladmønster på bærestykke og bol

Du kan selv velge om du ønsker å få med oppskriften i pakken mot et tillegg i prisen eller om du vil få den gratis tilsendt pr epost.
Du finner denne valgmuligheten rett over kjøpsknappen.

DESIGN: Strikkemekka Design

GARN  AIR 78 % suri alpakka, 22 % nylon 25 gram = 235 meter , SOUL 68% baby alpakka, 32% nylon , 25 gram = 177 meter.

Størrelse  XS - S  -  M  -  L  - XL  - XXL

Plaggets mål
Overvidde ca 96 (102) 107 (113) 121 (130)  cm
Hel lengde (midt foran) ca 48 (49) 50 (52) 54 (56) cm
Ermelengde ca 47 (48) 48 (49) 49 (50) cm

GARNFORBRUK

AIR:

Naturhvit DL101 : 2  -  3  -  4  -  4  -  4  -  5 nøster

SOUL:

Gråbrun  DL204 : 4  -  5  -  5  -  6  -  6  -  7 nøster

Veiledende pinner og tilbehør: Stor og liten rundp og strømpep nr 5 og 6

Strikkefasthet: 16 m glattstrikk på p nr 6 = 10 cm