Strikkejournalen av @Mammastrikk

Til Bøker

Strikkejournalen av @Mammastrikk

329.-  KR
Velg antall
Forventet leveringstid: 2-4 arbeidsdager

(FORHÅNDSBESTILLING)


Strikkejournalen

(mine små og store strikkeprosjekter)

AV:  (@mammastrikk)



Forlagets omtale:

Endelig er den her! Drømmeboka for alle som strikker! Med Strikkejournalen får du en nyttig notatbok som også blir en flott minnebok. I denne boka kan du notere ned ting på det du strikker: som garnmengden du har brukt, lime inn magebånd og garnprøve, eller eventuelle endringer på en oppskrift. Det er i tillegg egne oversiktsstider til hvilke pinner og garn du har, ønskeliste for kommende strikkeprosjekter og liste over allerede strikkede plagg. En egen garnguide er inkludert, der du kan se hvilke garn du kan erstatte andre i en oppskrift. Å ha egne notater på plagg du har strikket gjør det dessuten så mye enklere om du får lyst til å strikke samme eller lignende plagg igjen. Det er avsatt plass til å lime inn bilder av de strikkede plaggene. Strikking er tidkrevende, og man strikker gjerne til noen man er glad i. Det knyttes automatisk minner til hvert plagg man strikker og det er fint å ha et sted å ta vare på disse. Du skal kose deg med å fylle ut denne boken, og det vil garantert vekke gode minner når du senere blar i den selv eller viser den til venner, barn eller barnebarn. Strikkejournalen har tykke, fine ark til å notere på. Boka har nydelig innbinding og innvendig en spiralrygg slik at den vokser etterhvert som du limer inn ting i den.

ISBN:

9788269032796

Forlag:

Filiokus

Trykkeår:

2017

Utgitt:

2017

Utgave:

1

Alder:

Voksen