Enkel Stripegenser av Anett Opheim

Til Gensere

Enkel Stripegenser av Anett Opheim

1103.-  KR

Enkel Stripegenser er en enkel genser med raglan. Her kan du selv velge dine yndlingsfarger på stripene, og samtidig lage ditt eget preg på genseren. Den er strikket i Pus fra Du Store Alpakka som har et vell av fine farger å velge mellom.

Hvis ikke fargen på strikkepakken endres leveres strikkepakken i fargene som vist på bildet. Du kan selv endre fargene på strikkepakken etter at du har valgt ønsket størrelse.

Designer: Anett Opheim

Garntype benyttet i oppskriften :  PUS fra Du Store Alpakka 70 % baby alpakka 17 % akryl 13 % polyamid

Størrelser:   S  -  M  -  L

Hel lengde: 55  -  57  -  60 cm

Ermlengde: 43  -  45  -  48 cm

Overvidde:  93  -  100  -  110 cm

Garnmengde:
Hvit 4031:             100  -  100  -  100 gr
Safrangul 4033:     100  -  100  -  100 gr
Lys Blå 4019:        100  -  100  -  100 gr
Dus Aprikos 4028: 100  -  100  -  100 gr
Brun 4005:            100  -  100  -  100 gr