Vi sender 99% av ordrene innen 24 timer

Vi sender 99% av ordrene innen 24 timer

Dale - CHUNKY RILLEGENSER 278-11

Til Gensere
20% rabatt

Dale - CHUNKY RILLEGENSER 278-11

953.-  KR
763.-  KR

Denne genseren strikker du på 1,2,3 - Vi har massevis av trendy farger du kan strikke den i, og den er det perfekte nybegynnerprosjekt!

Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse. Vi leverer dette hjem til deg på 1-4 dager.
Du velger selv om du vil ha mønsteret tilsendt som nedlastbar pdf , eller vedlagt i pakken når den ankommer. Dette valget ligger under størrelser og fargevalg.

GARN:

Dale Påfugl  (73 % mohair, 22 % ull,  5 % polyamid, 50 gram = ca 90 meter)

Dale Lerke Pluss  (53 % Merinoull , 47% Egyptisk Bomull, 50 gram = ca 80 meter)

STØRRELSER: (XXS) XS (S) M (L) XL (XXL)

PLAGGETS MÅL:
Overvidde (86) 94 (102) 110 (118) 126 (134) cm
Lengde midt foran (57) 59 (61) 63 (65) 67 (69) cm
Lengde midt bak (62) 64 (66) 68 (70) 72 (74) cm
Ermelengde (41) 42 (43) 44 (45) 46 (47) cm

GARNPAKKEN INNEHOLDER:

Dale Lerke Pluss fv 8113 mørk gammelrosa :   (6) 7 (8) 9 (10) 11 (12) nøster

Dale Påfugl fv 7909 mørk gammelrosa :           (5) 6 (7) 8 (9) 10 (11) nøster

PINNEFORSLAG:  Rundpinnne nr 9. NB! Merk at dette kun er veiledende, strikkefastheten må holdes om plagget skal bli vellykket!

STRIKKEFASTHET: 10 m rillestrikk = 10 cm .

Husk at strikkefastheten må holdes hvis resultatet skal bli vellykket!

NB! Vi har byttet ut Cotinga med Lerke Pluss i denne strikkepakken, da Cotinga er utgått. Genseren som er avbildet i denne strikkepakken er strikket med Lerke Pluss.