Dale - Aida Genser Denimblå 318-23

Til Gensere

Dale - Aida Genser Denimblå 318-23

893.-  KR

AIDA GENSER DENIMBLÅ 318-18

Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse, gitt at oppgitte mål og strikkefasthet overholdes.

DESIGN Brit Frafjord Ørstavik 

GARN ALPAKKA MAGIC 63 % alpakka, 37 % polyamid, 50 gram = ca 150 meter

Størrelse  S  -  M  -  L  - XL  - XXL

Plaggets mål
Overvidde ca 100 (108) 116 (126) 138 cm
Hel lengde (målt midt foran) ca 56 (58) 60 (62) 64 cm
Ermelengde ca 48 cm, eller ønsket lengde

GARNFORBRUK
Denimblå 316   7 (8) 10 (11) 13 nøster

Veiledende pinner og tilbehør: 
Stor rundp og strømpep nr 6 og 8   
Liten rundp nr 6 
Hjelpep

Strikkefasthet:
15 m glattstrikk på p nr 8 = 10 cm 
9 m mønster på p nr 8 = 6 cm 
21 omganger på p nr 8 = 10 cm

NB! Pinnestørrelsen er kun veiledende, strikkefastheten må overholdes ! Strikk derfor en prøvelapp. Får du for mange masker per 10 cm, gå opp i pinnestørrelse. Får du for få masker, gå ned i pinnestørrelse.