• Her er du:
  • Hjem
  • Reklamasjon og angrerett

Reklamasjon og angrerett

Feil med leveransen

Skulle du mot formodning motta en forsendelse med feil, så ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg med å få korrekte varer. Det skjer veldig sjeldent, men siden det er en menneskelig prosess så kan det oppstå.

Skade på leveransen
Er du uheldig så kan det oppstå skader på pakken din på vei til deg. Hvis dette skulle skje, kontakt oss så skal vi hjelpe deg med å få tilsendt nye varer.


Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester.
Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).
Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til 1 år.
For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.
Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Du har risikoen for transporten tilbake til oss. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg.
Produktet sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.

Angrerettskjema kan lastes ned fra https://www.regjeringen.no/no/dokument/dep/bld/nye-livsoppholdssatser/skjema-2/skjema-om-angrerett/id614564/