• Her er du:
  • Hjem
  • FAQ - Ofte stilte spørsmål

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål - finner du ikke det du leter etter? Kontakt kundesenteret så hjelper vi deg selvsagt med det du lurer på!
 

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundesenteret?
Vi er tilgjengelig pr mail og chat. Vår kundetjeneste på chat har åpningstider mandag - fredag mellom kl. 0900 og 1400.
Vår epostadresse er: [email protected]

Hvilke betalingsalternativer kan jeg velge mellom?
Hos oss kan du betale med Vipps eller Klarna. Ingenting av din betalingsinformasjon vil bli lagret hos oss. I kassen kan du velge mellom kort, faktura eller klarna konto. Ved valg av faktura krever klarna personnummer for å utføre en kredittsjekk. Dersom du ikke ønsker å oppgi dette er kortbetaling eller Vipps eneste alternativ for betaling.

Jeg får ikke til å bestille/ jeg har fått opp en feilmelding. Hva gjør jeg?
Ta et skjermbilde og send dette til oss på epost. Dersom det er en feilmelding du har fått opp anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på epost før du prøver å bestille på ny. Da unngår vi dobbeltbestillinger i tilfelle ordren allerede har gått gjennom.


Hvordan vet jeg om bestillingen min har gått gjennom?
Etter at en bestilling er gjennomført blir det etter kort tid sendt ut en automatisk epost med en ordrebekreftelse (Ta en titt i søppelposten dersom den ikke dukker opp i innboksen). Finner du den fortsatt ikke anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på epost slik at vi kan sjekke dette for deg.

Når får jeg min bestilling?
Vi har normalt en leveringstid på 1-4 dager avhengig av hvor i landet pakken skal til. I noen perioder er det ekstra pågang både hos oss og hos fraktselskapet og da kan noe ekstra leveringstid regnes med.
KLIKK HER for å komme til vår infoside vedrørende leveringstid og fraktvalg.

Hvordan sporer jeg pakken min?
Når pakken din blir sendt fra oss sender vi automatisk ut en epost som inneholder sporingslink. Hold et øye med søppelposten, den havner av og til der.

Jeg bestilte oppskrift på pdf. Hvor finner jeg denne?
Oppskriften(e) sendes ut i selve ordrebekreftelsen som du mottar på mail kort tid etter bestillingen er lagt i nettbutikken. Åpne ordrebekreftelsen din og trykk på "last ned oppskrift her”.

Jeg ønsker å bytte/returnere varer. Hva gjør jeg?
KLIKK HER for å komme til vår infoside vedrørende retur/bytte.

Når får jeg penger tilbake etter retur?
Etter at vi har mottatt din retur og behandlet denne ferdig vil det gå opp mot 5 virkedager før pengene er tilbake på konto. Dersom du har en ubetalt faktura knyttet til din bestilling vil du motta en oppdatert versjon hvor de returnerte varene er refundert.

Jeg har spørsmål om faktura/betaling.
KLIKK HER for å komme til vår side med spørsmål knyttet til faktura.

Kan jeg bestille over mail eller chat
Alle bestillinger må legges inn via nettbutikken av kunden selv.

Kan man kjøpe bare oppskrift?
Vi selger dessverre ingen oppskrifter løst. Oppskrifter selges kun i strikkepakker.

Kan jeg bestille strikkepakke med annet garn?
Det er dessverre ikke mulig å endre garnkvalitet i strikkepakkene.

Innholdet i pakken stemmer ikke med hva jeg bestilte. Hva gjør jeg?
Kontakt kundesenteret på [email protected] så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette.

Kan jeg endre eller kansellere min ordre?
Vi kan ikke love at vi rekker å gjøre endringer, selv om du kontakter oss. Etter at du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi plukker og sender fortløpende.

Jeg har bestilt flere ordre, kan de sendes i samme pakke?
Vi kan dessverre ikke slå sammen flere ordre da disse er alle unike og plukkes/pakkes/sendes på tilfeldige tidspunkt. Selv om bestillingene er lagt rett etter hverandre er de ofte på forskjellige steder i prosessen og vi har ikke mulighet til å stoppe eller påvirke plukke-/pakkeprosessen.

Hvordan bestiller jeg spesifikk parti/batch/innfarging på nøster?
Vi kan ikke garantere vi har samme parti på lager som sist du handlet hos oss, men vi er selvsagt behjelpelige med å undersøke om det er på lager så langt vi har mulighet til dette. Kontakt kundesenteret på mail [email protected] for nærmere informasjon og fremgangsmåte for bestilling av nøster med spesifikk parti.

Kan jeg hente pakken min på lageret deres?
Det er dessverre ikke mulig å hente pakker eller returnere varer direkte til vårt lager. 

Sender dere til utlandet? Do you ship outside of Norway?
Ja for øyeblikket sender vi til ca 15 ulike land.  Sjekk i vår kasse hvilke land vi sender til. 

Hva gjør jeg hvis jeg har en reklamasjon? Skal jeg sende den i retur?
Dersom du mottar en eller flere varer som er skadet eller defekt sender du oss et bilde av dette til [email protected]. KLIKK HER for mer informasjon vedrørende en reklamasjon.

Jeg minstenker at pakken min er på avveie. Hva gjør jeg?
Ta kontakt med vårt kundesenter på [email protected] så skal vi undersøke saken for deg.

Kan jeg la pakken min gå i retur uten å hente den?
Nei, uavhentede pakker vil vi sende ut et purregebyr på 400kr. Dette er for å dekke våre utgifter rundt den uavhentede pakken.

Jeg har et spørsmål angående et spesifikt produkt.
Mye av informasjonen rundt produktene skriver vi i produktteksten. Har du noen spørsmål utover det er det bare å ta kontakt med oss på epost eller telefon.

Kommer utsolgte varer på lager igjen?
Ta kontakt med kundesenteret på [email protected] for å få et mer konkret svar rundt de enkelte produktene.

 

Copyright ® 2024 All rights reserved Levert av frontsoftware.no